Strona Główna        Spis Inspiracji        PENowiec.com       PENowiec&Sonya      Kontakt/O nas


Fotka do kalendarza



 Mój przyjaciel Xavier co roku robi dla mojej córki kalendarz. To kalendarz imienny z fotografią dziecka.

Tekst i foto: Andrzej Grudzień


 Musiałem zrobić kilka fotek mojej Amelki aby Xavier mógł wybrać ciekawe ujęcie. Wykonałem ich kilkadziesiąt dwoma różnymi aparatami: Olympusem E-P1 + 14-42/3.5-5.6 i Pentaxem K7 + Tamron 17-50/2.8. Lampa błyskowa Metz 58AF1, tryb auto, światło odbite od sufitu (stąd lekka dominanta koloru), dodatkowo mocne oświetlenie dzienne przez okno. Czułość ISO 200, przysłona 5,6.

 Pokazuję dwa nieobrobione JPEGi - zgadnijcie, który jest z PENa, a który z Pentaxa?

   

Jeśli chcecie mieć zdjęcia swoich dzieci wykonane w profesjonalnym studiu fotograficznym, a także na imprezach przedszkolnych, zdjęcia grupowe dzieci, kalendarze z Waszymi pociechami polecam:

FOTOXAV
mail: xavus@o2.pl